Rate this item
(1 Vote)
Vill ditt gym 2016 sälja mer friskvårdspaket till företag? Det går att investeringskalkylera hälsa. Räkna med att få mellan tre och fem gånger pengarna tillbaka mätt i positiva effekter som förbättrad arbetskapacitet, mindre sjukfrånvaro och minskad rehabiliteringsrisk. För ett företag är skillnaden 300 000 kronor över en fyraårsperiod mellan…
Rate this item
(0 votes)
Vikten av att sälja en massa träningskort är inget som måste förklaras - att merparten av de sålda träningskorten sedan ska vara inom kategorin ”medlemskap” är också något som är självklart. Då finns det bästa förutsättningar för att företaget ska uppnå en sund ekonomi och för att…
Rate this item
(0 votes)
I en värld där telefonen används till allt annat än att ringa med får gymmen allt färre samtal som berör intresset av att köpa ett träningskort. Istället surfar intressenten runt och jagar information som ska vara underlag för ”beslutet om vilket gym jag ska välja”. Men oftast vill…
Rate this item
(0 votes)
Varför lockas marknaden av budskap som säger ”ingen bindningstid”? Låt oss först konstatera en sak – ytterst få individer går till ett gym för att de tycker det är "kul att träna”. Om din affärside är att öppna gym för att "ta hand om alla kunder som älskar…
Rate this item
(1 Vote)
Affärsgurun Brian Tracy bidrar här med ett upplägg för hur du skall hantera en vanlig förekommande invändning. När du försöker sälja något har du med nästan 100 % säkerhet någon gång fått invändning - "det låter bra men jag skulle vilja tänka på det".Vi vet att kunden…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

Please publish modules in offcanvas position.