fredag 20 oktober 2017
Headere16

7 viktiga vanor hos dina bästa medlemmar

  • tisdag, 12 september 2017 17:22
Rate this item
(1 Vote)
Låt oss prata om vanor. En vana är ett inlärt mönster som vi har en tendens att upprepa. Några gånger försöker vi ge upp en vana, medan andra gånger försöker vi skapa nya vanor. I gymbranschen vill vi gärna ett våra kunder ska ge upp…

Har du nöjda och trogna medlemmar?

  • onsdag, 02 augusti 2017 09:26
Rate this item
(0 votes)
Alla gym vill ha en verksamhet fylld med nöjda medlemmar som stannar för evigt. Men detta är en utopi som du kan glömma direkt. Undersökningar visar att gymbranschen tappar fler kunder än någonsin men som tur är strömmar det parallellt in nya kunder. På GymBusiness…

Teknik ger bra service

  • onsdag, 07 juni 2017 12:17
Rate this item
(0 votes)
Att driva en framgångsrik gymverksamhet har tidigare varit förknippad med hög personell bemanning. Denna era är förbi och som gymägare måste du paketera om din affärsmodell för att överleva i en allt tuffare konkurrens. Så hur får du ihop ekvationen att öka medlemmens upplevda värdet och…

Behåll din medlem för evigt

  • onsdag, 15 mars 2017 09:58
Rate this item
(0 votes)
Drömmen för alla gym är att inte ha någon drop out och på så sätt endast ha full fokus på att serva och ta hand om sina medlemmar. Är detta möjligt och hur ska man då gå tillväga? Låt oss börja med att titta på…

Tjat är bra!

  • måndag, 20 februari 2017 17:43
Rate this item
(0 votes)
Gåtan till varför våra medlemmar tränar så otroligt sällan lär gymbranschen aldrig lösa. Därför är detta inget problem utan bara ett faktum - så är det bara. Endast ca 30 % av era medlemmar kommer under ett år att träna i snitt två gånger per…

Våra partners