lördag 24 juni 2017
Headere16

Teknik ger bra service

  • onsdag, 07 juni 2017 12:17
Rate this item
(0 votes)
Att driva en framgångsrik gymverksamhet har tidigare varit förknippad med hög personell bemanning. Denna era är förbi och som gymägare måste du paketera om din affärsmodell för att överleva i en allt tuffare konkurrens. Så hur får du ihop ekvationen att öka medlemmens upplevda värdet och…

Behåll din medlem för evigt

  • onsdag, 15 mars 2017 09:58
Rate this item
(0 votes)
Drömmen för alla gym är att inte ha någon drop out och på så sätt endast ha full fokus på att serva och ta hand om sina medlemmar. Är detta möjligt och hur ska man då gå tillväga? Låt oss börja med att titta på…

Tjat är bra!

  • måndag, 20 februari 2017 17:43
Rate this item
(0 votes)
Gåtan till varför våra medlemmar tränar så otroligt sällan lär gymbranschen aldrig lösa. Därför är detta inget problem utan bara ett faktum - så är det bara. Endast ca 30 % av era medlemmar kommer under ett år att träna i snitt två gånger per…

Nå dina träningsmål för 2017

  • måndag, 09 januari 2017 18:19
Rate this item
(0 votes)
Ha ha - då är det nya året här och en hel del nya kunder som anser att det är dags att ”satsa på sin hälsa”. Låt dessa nya kunder inte bara på egen hand få ”ströva runt” i ert gym för att sporadiskt rycka…

Behov av support för att komma igång

  • onsdag, 14 december 2016 15:33
Rate this item
(0 votes)
Varje år strömmar det till nya medlemmar som tar upp plånboken och köper ett träningskort. Glada i hågen har de stora ambitioner men tyvärr visar statistiken att lågan snabbt släcks. Det som från början startade med en ambition att träna 3 gånger per vecka, flyttas…

Våra partners