lördag 24 juni 2017
Headere16

Ge dina nyanställda en bra introduktion

Rate this item
(0 votes)
Du har gått igenom en krävande process för att identifiera personer som kan vara tänkbara att nyanställa. På slutet planerar du in personliga intervjuer och efter lite vånda beslutar du "vem som ska få den nya tjänsten". Du pustar ut och tror att nu är allt på…
Rate this item
(0 votes)
Använder ditt gym regelbundet Mystery Shoppers som ett sätt att läsa av hur väl din verksamhet tar hand om era kunder? Inom Mystery Shopping låter du en anonym person besöka ditt gym för att testa ert kundbemötandet. Det är en form av kvalitetskontroll genom ett strukturerat oannonserat…

Har dina anställda det rätta drivet?

Rate this item
(0 votes)
Din roll som chef eller ägare är att skapa en kultur som stimulerar engagerade anställda. Fullt motiverad personal bryr sig om företaget, dess kunder och totala verksamhet. Parallellt med att alltid leta efter nya talanger att anställa är det självklart viktigt att ta hand om de anställda…
Rate this item
(0 votes)
Vill du veta varför duktiga medarbetare säger upp sig? Om du som chef känner igen dig i punkterna på listan är det dags att tänka till och göra förändringar på arbetsplatsen.  Tidningen Resumé har översatt och publicerat en artikel på sin blogg skriven av Don Carr. Han har…

Är en bra kundrelation meningslös?

Rate this item
(0 votes)
Alla företag strävar efter att ha nöjda kunder. Hur går det för gymbranschen - känner våra kunder att vi verkligen bryr oss? Och finns det en direkt korrelation mellan en nöjd kund och att man inte säger upp sitt medlemskap? När du som chef tar dig tid…

Våra partners