Rate this item
(1 Vote)
Ett varumärke är ett kännetecken som ska identifiera och särskilja en näringsidkares varor eller tjänster från andras. Ett varumärke är en uppfattning i konsumentens medvetande – du måste leva upp till kundernas förväntningar. Det gäller att skapa rätt förväntningar på det som produkten eller företagets personal levererar.…
Rate this item
(0 votes)
Träningsindustrin har under de senaste åren ändrat karaktär. Konkurrensen är stenhård. Har din affärsmodell hängt med i utvecklingen? Genom bland annat internet och sociala medier matas idag varje individ med nya träningstips, dieter och olika utmaningar i form av tävlingar och motionslopp. Appar för att lägga upp…
Rate this item
(0 votes)
Vill du bli en mer kompetent ledare måste du bli bättre på att lyssna. Men att lyssna är bland det svåraste som finns, vad beror det på? Här är några fällor vi lätt faller i, tillsammans med några tips på hur vi kan undvika dem: Vi lyssnar…
Rate this item
(1 Vote)
Vi vet alla att det krävs ett stort engagemang och mycket kunskap för att driva en framgångsrik gymverksamhet. Det är lätt att jobba många timmar men har du haft fokus på det som ger dig bäst ekonomiskt utfall? Vad tror du krävs för att dubblera din omsättning…
Rate this item
(0 votes)
Numera verkar det finnas ett stort gym, PT studio, lågpris alternativ, Viktminsknings center eller CrossFit box i varje gathörn. Många träningsbesök, många nya medlemmar, stor försäljning av Personlig Träning och en mängd nya koncept som utvecklas. Det gäller att hänga med helt enkelt. Inget fel med detta…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

Please publish modules in offcanvas position.