Rate this item
(0 votes)
Du tillhör säkert en grupp som besökt en massa gym? Merparten av dem har säkert varit rena och fräscha med ett brett utbud, leende personal och modern träningsutrustning.  Och jag lovar att på majoriteten av gymmen är alla kunderna som tränar på gymmet redan är i ganska bra form…
Rate this item
(0 votes)
För att kunna sälja medlemskap måste du först få fram en intressent som vill lyssna på vad du har att säga. Det är detta som kallas marknadsföring, alla aktiviteter som skakar fram namn och kontaktuppgift på en potentiell kund som har ett grundintresse i att börja träna och…
Rate this item
(0 votes)
Användningen av bilder i kommunikationen har exploderat under den senaste tiden. Bilder har gått från att vara ett komplement till ordet till att bli en central del. Bildkommunikation handlar om att använda bilder som ett språk. Tidigare har vi förlitat oss på texter för att förmedla direkta budskap…
Rate this item
(0 votes)
Reklam, reklam, reklam - ditt mål är att varje dag påverka en mängd nya intressenter med budskap som skapar uppmärksamhet. Men hur mottaglig är dem, vad krävs för att de ska agera? Anledningen till att vi satsar på reklam är enkel - vi kan inte tala personligen…
Rate this item
(0 votes)
"Syns du inte så finns du inte" är det någon som säger. Därför söker ägare och chefer dagligen kanaler att få ut sitt budskap till så många som möjligt. ​ Begrepp som "att synas inom sociala medier" anses av en del som en viktig faktor bakom ett företags…
Sida 1 av 8

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

Please publish modules in offcanvas position.