lördag 24 juni 2017
Headere16

Satsa på video

Rate this item
(0 votes)
Under ett tag nu har rörlig kommunikation i form av videos varit en växande trend och populariteten kommer inte att avta. Filmerna publiceras främst på olika typer av hemsidor samt inom sociala medier. Den ökande populäriteten bygger på att internetanvändare vill konsumera sitt innehåll så snabbt och smidigt…
Rate this item
(1 Vote)
När nya intressenter vill lära sig mer om din verksamhet förväntar de sig att kunna söka efter information både på din hemsida och Facebook sida - men vilken är viktigast att fokusera på? Facebook är en etablerad kommunikationskanal som fortsätter att utvecklas. Här kan du nu -*…

E-post fortsätter att dominera

Rate this item
(0 votes)
När det gäller att kommunicera med befintliga och potentiella medlemmar har du en mängd olika kanaler att välja på. Det kan vara sociala medier, e-post, blogg, sms, postutskick mm. Även om e-post kan verka som det mindre sexiga valet är det fortfarande den mest effektiva metoden att…

Satsa på din hemsida

Rate this item
(0 votes)
Experter menar att hela 8 av 10 börjar sitt köp på Google för att skapa sin egen uppfattning istället för att lägga en massa tid på att träffa en säljare. I samband med detta hoppas många gym att nya intressenter ska surfa in på gymmets hemsida och…
Rate this item
(0 votes)
Svenskarna lägger lite drygt en timme om dagen på sociala medier, enligt rapporten Svenskarna och sociala medier 2016. Jajja har här satt samman en summering av rapporten. Social medier är det smör och bröd som internet består av. Hela 77 procent använder sociala medier och 58 procent…

Våra partners