Rate this item
(0 votes)
Alla som jobbar med marknadsföring vet vikten av effektiv lead-generering. Ett lead är en person eller ett företag som på olika sätt visar sitt intresse för att veta mer om de tjänster eller erbjudande som ditt gym erbjuder. Ett lead kan komma från många olika källor –…
Rate this item
(0 votes)
Är du duktigt på att sätta samman en webbtext som fångar läsarens uppmärksamhet? Mycket av all vår kommunikation flyttar ut på olika webbplatser, så även för oss som jobbar i gymbranschen. Det blir därför väldigt viktigt att kunna uttrycka sig korrekt på nätet. Organisationen .SE har gjort…
Rate this item
(0 votes)
Att anordna ett Öppet Hus är något som varit vanligt i gymbranschen sen 1990-talet. Baktanken är att försöka få de som är "nyfikna på gym" att komma på ett besök. Av olika anledningar är det ytterst få av de som verkligen behöver träna på gym som faktiskt…
Rate this item
(0 votes)
Vill man driva framgångsrika gym måste man vara duktig på marknadsföring. En formula som länge funnits med för att skapa säljande reklam är AIDA. Nu är det dags att ta denna formula till en ny nivå. Vill du sälja mer tjänster har du säkert hört talas om att…
Rate this item
(1 Vote)
Facebook är en fantastisk plattform för företag och organisationer när det gäller att dela med sig av nyheter, kunskap och inte minst tjänster & produkter. Det finns stora möjligheter att engagera besökarna på en företagssida med intressant innehåll. Som många känner till har Facebook skruvat ned räckvidden…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

Please publish modules in offcanvas position.