Rate this item
(1 Vote)
För att kunna sälja medlemskap måste du först få fram en intressent som vill lyssna på vad du har att säga. Det är detta som kallas marknadsföring, alla aktiviteter som skakar fram namn och kontaktuppgift på en potentiell kund som har ett grundintresse i att börja träna och…
Rate this item
(0 votes)
När ett gym analyserar "hur många av våra medlemmar är 60 år eller äldre" brukar siffror på mellan 3 - 10 % visa sig. Varför är denna siffra så låg, vad har gymbranchen emot den lite äldre målgruppen? Idag finns det drygt 2 000 000 pensionärer i…
Rate this item
(0 votes)
Peter Gregorics från företaget sajts.se ger här några expertråd på hur du kan sprida "go’a vibbar" med bilder i sociala medier... ​En bild säger mer än 1 000 ord – ett talesätt som i allra högsta grad gäller även inom sociala medier. Som exempel kan nämnas att…
Rate this item
(0 votes)
En viktig regel i affärsvärlden är att - "nothing lasts forever". Oavsett hur framgångsrik din gymverksamhet kan vara idag är där ingen garanti för en fortsatt lyckosam morgondag. ​Evolution är oundvikligt. Om ditt företag fungerar på samma sätt i dag som det gjorde när du startade är…
Rate this item
(0 votes)
Har du någonsin fått höra "oj, jobbar du i gymbranschen - det måste vara tufft där är ju konkurrensen stenhård". ​Ja självklart finns det konkurrens men fortfarande är det bara ca 18% av befolkningen som är beredda att betala för att utöva organiserad träning på gym. Så…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

Please publish modules in offcanvas position.