Rate this item
(0 votes)
Med en chefsposition på ett gym har du tre saker som du måste se till fungerar optimalt. ​Det är ert sälj, sälj och sälj! Vill du nå framgång i gymbranschen (eller någon annan bransch) är ingenting viktigare än att fokus ligger på att sälja in nya medlemmar…
Rate this item
(0 votes)
Merparten av de som ska öppna gym har fel fokus. De tror att det som är viktigast är det som ska pågå INNE i gymmet, detta är fel.Det viktigaste är det som pågår UTANFÖR gymmet. Massor av tid läggs på att ta in offerter från utrustningsleverantörer, det…
Rate this item
(1 Vote)
Du behöver inte ha jobbat länge i gymbranschen innan du stöter på en ”invändning” eller en ursäkt till varför de inte ska köpa dina tjänster. Baserat på att gymbranschen ”bara” når cirka 20 % av befolkningen har de flesta människor - i sitt egna resonemang - skapat…
Rate this item
(2 votes)
Alla som jobbat länge i gymbranschen vet att merparten av våra kunder kommer ALDRIG att få några resultat - de har inte viljan och disciplinen som krävs utan de viker ner sig alldeles för lätt. Men ett gymmedlemskap innebär att jag håller drömmen vid liv - att…
Rate this item
(0 votes)
Vad utmärker en toppsäljare och en framgångsrik säljorganisation? Vad är det som gör att vissa lyckas bättre än andra? Det har visat sig att vissa egenskaper och faktorer är avgörande för framgångsrik försäljning. Företaget EQP Business School har sammanställt en undersökning gjord på över 3 200 säljare…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo