Rate this item
(0 votes)
Gymbranschen har i många år med blandade resultat sökt upp företag för att presentera och försöka sälja in olika ”friskvårdslösningar”. ​Allt för att få de anställda att må så bra som möjligt. Denna säljprocess är en sann utmaning med en mängd olika fallgropar. En del företag tackar…
Rate this item
(0 votes)
Att sälja friskvård till företag är något som de flesta i gymbranschen försöker fokusera på. Men allt som oftast uppstår frustration då utmaningarna är många för att lyckas med sin införsäljning till företag. ​Det finns massor av fallgropar som måste beaktas och samtidigt krävs det specifik kunskap…
Rate this item
(0 votes)
Att arbeta som medlemsrådgivare är en ytterst stimulerande uppgift då vi är involverade i en uppmärksammad produkt vars positiva effekter backas upp av en stor mängd vetenskaplig forskning. Dessutom får vi chansen att arbeta med glada människor i en härlig miljö. Det hela är också ett disciplinarbete…
Rate this item
(2 votes)
Pris, pris, pris - är konsumenten alltid intresserad av att köpa det billigaste? Visst är det ett känt faktum att våra ögon dras till röda lappar, rea, specialerbjudande och extrapris. ​Gymbranschen är fylld av olika lockpriser som handlar om att övertyga köparen att man får mest möjliga…
Rate this item
(0 votes)
Alla som vill tjäna pengar på att driva gym måste kunna agera professionellt och aggressivt inom försäljningsområdet. ​Där finns en mängd fantastiska argument till varför någon skulle behöva bli medlem – på den delen är det glasklart. Det som oftast fattas när försäljningen inte fungerar är att…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo