Rate this item
(0 votes)
Så här några månader in på det nya året finns det en hel del medlemmar som nu börjar tappa på sitt nyårslöfte. Det är nu du verkligen måste hjälpa dem hålla ihop sin friska satsning. Att gå från inaktivitet till aktivitet och att sedan se…
Rate this item
(0 votes)
Nya medlemmar som kanske aldrig varit på en träningsanläggning, känner ofta en osäkerhet och har en mängd funderingar och obesvarade frågor inför träningen.  Det kan vara svårt för oss i branschen - som själva under många år varit vana motionärer att förstå denna osäkerhet, men det…
Rate this item
(1 Vote)
Låt oss prata om vanor. En vana är ett inlärt mönster som vi har en tendens att upprepa. Några gånger försöker vi ge upp en vana, medan andra gånger försöker vi skapa nya vanor. I gymbranschen vill vi gärna ett våra kunder ska ge upp…
Rate this item
(0 votes)
Alla gym vill ha en verksamhet fylld med nöjda medlemmar som stannar för evigt. Men detta är en utopi som du kan glömma direkt. Undersökningar visar att gymbranschen tappar fler kunder än någonsin men som tur är strömmar det parallellt in nya kunder. På GymBusiness…
Rate this item
(0 votes)
Att driva en framgångsrik gymverksamhet har tidigare varit förknippad med hög personell bemanning. Denna era är förbi och som gymägare måste du paketera om din affärsmodell för att överleva i en allt tuffare konkurrens. Så hur får du ihop ekvationen att öka medlemmens upplevda värdet och…
Sida 1 av 6

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo