Rate this item
(0 votes)
En intressent som precis har köpt ett medlemskap har initialt mestadels haft kontakt med receptions- och försäljningspersonalen. Men efter detta är det dags för coachen eller tränaren att ta över. En coach eller tränare skall vägleda medlemmen och måste ta det yttersta ansvaret för att…
Rate this item
(0 votes)
Det finns många åsikter kring hur ett gym ska agera för att lyckas med sin kundtrohet, denna utmaning har branschen sökt lösningar på under drygt 30 år. Retention - möjligheten att bibehålla en medlem så länge som möjligt sägs ofta vara en av nycklarna bakom framgång…
Rate this item
(0 votes)
Styr in dina kunder på gruppträning - det lönar sig. Ytterst få medlemmar lycka nå resultat på egen hand, om det krävs en förändring i deras livsstil för att uppnå målen. Det är därför ytterst betydelsefullt att dina kunder får all support de behöver från…
Rate this item
(0 votes)
En ny kund har en lång process framför sig - för att lära sig allt om ert gym och hur de ska agera för att nå de resultat som de förtjänar. Om de flesta experter på retention får uttala sig om vilka strategier som är…
Rate this item
(0 votes)
I gymbranschen måste du tidigt lära dig - ALLA (då menar vi samtliga, absolut 100%) dina medlemmar kommer att sluta. Där finns inget tvivel på detta utan frågan är bara NÄR? Men även om du vet att alla dina medlemmar kommer att sluta är det viktigt…
Sida 1 av 8

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo