Rate this item
(0 votes)
Varje år spenderar olika branscher miljarder kronor på att försöka skapa lojalitet bland sina kunder. I gymbranschen vill vi exempelvis att en medlem ska stanna kvar aktivt betalande så länge som möjligt. För att lyckas med detta gör vi olika insatser som vi tror ska få…

Vad är bra service?

augusti 02, 2018
Rate this item
(0 votes)
Servicebegreppet utvecklas och inkluderar idag både teknisk kundservice och mänsklig kundservice. Siten No Lingo ger här sin syn på mänsklig kundservice. För inte alltför länge sedan handlade bra service om produktkvalitet, ett lågt pris, snabb leverans, bra öppettider och kunnig personal. Faktorer som inom många…
Rate this item
(1 Vote)
Alla medlemmar är inte lika – de har kommit olika långt i sin utveckling att hitta motivation till motion. Men oavsett bakgrund är det varje gyms skyldighet att stimulera alla sina medlemmar till att utnyttja såväl individuell träning i gymmet samt ta del av något…
Rate this item
(0 votes)
Gymbranschen är kända för att ta hand om en mängd nyårslöften. Lika känt är att det nya löftet inte hålls speciellt länge, utan snabbt har kunden tappat sin höga ambition. Slutresultatet blir att individen slösar pengar på ett gymkort som inte används. Att ändra sina…
Rate this item
(0 votes)
Så här några månader in på det nya året finns det en hel del medlemmar som nu börjar tappa på sitt nyårslöfte. Det är nu du verkligen måste hjälpa dem hålla ihop sin friska satsning. Att gå från inaktivitet till aktivitet och att sedan se…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo

© 2020 GymBusiness All Rights Reserved. Designed By Aitellit AB