Rate this item
(0 votes)
I Gymbranschen säljer vi just nu många nya för medlemskap. Men i genomsnitt för varje 150 st medlemmar som vandrar in genom framdörrarna, lämnar 120 st via bakdörren. ​Avslutade medlemskap innebär en ekonomisk bakslag för gymägare. Det finns ingen ”one-size-fits-all” lösning men följande förslag kan…
Rate this item
(0 votes)
Att mot kund använda begrepp som ”Avtal” är kanske inte det sexigaste ordvalet men väl något som kan betyda mycket för din business. Första frågan att ställa sig är - vad menar ditt gym när ni säger ”avtal"? Menar du en rättsligt bindande avtal där du…
Rate this item
(0 votes)
Forskare beskriver ofta hur mycket fysisk aktivitet som krävs för att uppnå hälsovinster, medan människor i allmänhet är mer intresserade att få veta hur liten insats de kan komma undan med. Vi som arbetat länge i branschen kan lätt se våra medlemmar som ”lata”. De…
Rate this item
(0 votes)
Den servicenivå ert gym har gentemot era medlemmar är något man blir bedömd efter varje dag, varje timme och varje minut under årets alla dagar. Om man diskuterar ”hur skall vi få nöjda kunder” är där ofta en association till att arbeta med en hög…
Rate this item
(0 votes)
Jag är övertygad om att majoriteten av cheferna bakom en gymverksamhet har ett fast grepp om vikten av att ge god service till sina medlemmar, dess inverkan på kundtrohet och därmed klubbens totala framgång. Bra kundservice börjar definitivt i toppen, men om det inte når…
Sida 7 av 7

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo

© 2020 GymBusiness All Rights Reserved. Designed By Aitellit AB