Rate this item
(0 votes)
Varje år strömmar det till nya medlemmar som tar upp plånboken och köper ett träningskort. Glada i hågen har de stora ambitioner men tyvärr visar statistiken att lågan snabbt släcks. Det som från början startade med en ambition att träna 3 gånger per vecka, flyttas…
Rate this item
(0 votes)
Alla är ute efter "träning som ger resultat” - det skall vara snabbt, enkelt, effektivt och roligt. Gymmen arbetar hårt varje dag för att skapa en motiverande miljö och kompetent personal som skall säkerställa att kunderna når sina mål. För att göra det enklare att hantera…
Rate this item
(0 votes)
Alla som arbetar som en tränare i gymmet har accepterat ansvaret att förse sina medlemmar med lämpliga träningsprogram, formade att förbättra eller befrämja individens fysiska form. Nya medlemmar som kanske aldrig varit på träningscentra, känner ofta en osäkerhet och har en mängd funderingar och obesvarade…
Rate this item
(0 votes)
Det är en självklarhet att alla medlemmar inte är lika och kan därför inte behandlas lika. Vi vet exempelvis att geografisk närhet är en viktig faktor när du väljer träningsanläggning. Vilka andra faktorer påverkar din målgrupps profil? Medlemmarna bor på olika adresser men merparten bor…
Rate this item
(0 votes)
Att träna på gym - ta i allt vad man kan, svettas och bli trött - är egentligen inte speciellt stimulerande. Men ändå strävar gymbranschen efter att leverera en positiv upplevelse. Är det faktiskt möjligt och vad innebär det egentligen? Kortfattat kan man säga att…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo