Rate this item
(0 votes)
Att mot kund använda begrepp som ”Avtal” är kanske inte det sexigaste ordvalet men väl något som kan betyda mycket för din business. Första frågan att ställa sig är - vad menar ditt gym när ni säger ”avtal"? Menar du en rättsligt bindande avtal där du…
Rate this item
(0 votes)
Forskare beskriver ofta hur mycket fysisk aktivitet som krävs för att uppnå hälsovinster, medan människor i allmänhet är mer intresserade att få veta hur liten insats de kan komma undan med. Vi som arbetat länge i branschen kan lätt se våra medlemmar som ”lata”. De…
Rate this item
(0 votes)
I princip alla företag hävdar att kunden är min viktigaste tillgång. En hel del säger - "vi vill sätta kunden i fokus och satsar mycket pengar på att bygga relationer". ​Men finns egentligen begreppet en trogen kund och hur utvärderar man kundnöjdhet eller lojalitet? Låt…
Rate this item
(0 votes)
Retention - möjligheten att bibehålla en medlem så länge som möjligt är en av nycklarna bakom framgång i gymbranschen. Det finns många åsikter kring hur man ska agera för att lyckas med sin kundtrohet, denna utmaning har branschen sökt lösningar på under drygt 30 år.…
Rate this item
(0 votes)
Den servicenivå ert gym har gentemot era medlemmar är något man blir bedömd efter varje dag, varje timme och varje minut under årets alla dagar. Om man diskuterar ”hur skall vi få nöjda kunder” är där ofta en association till att arbeta med en hög…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo