Rate this item
(0 votes)
När nu det pågående året börjar gå mot sitt slut gäller det att noggrant se över effekterna av årets olika aktiviteter. Förhoppningarna är att ni kan se tillbaka på ett bra år - våra tilltänkta kunder blir allt mer hälsomedvetna och deras plånböcker är fulla av pengar.…
Rate this item
(0 votes)
Den klassiska gymbranschen erbjuder idag en miljö som lockar cirka 20 procent av befolkningen. Nya alternativ dyker hela tiden upp för resterande 80 procent. För att nå en större marknad - kan ditt gym öppna upp en liten filial på ICA Maxi, Stadium eller kanske i en…
Rate this item
(0 votes)
Ny rapport om Svenskens beteende på internet finns nu ute. Här hittar du intressant fakta som ger dig en bra indikation på vilka områden du ska fokusera på. All aktivitet och de möjligheter som internet erbjuder påverkar gymbranschen lika mycket som vilken annan bransch som helst. Möjligheterna…
Rate this item
(0 votes)
Många nya träningsarenor växer upp i rasande takt. På vissa orter öppnas olika gymalternativ snabbare än vad marknaden växer. Hur ska man klara sig på en sådan mättad marknad? På en hårt konkurrensutsatt marknad är där en tendens att de stora, starka har lättare att överleva medan…
Rate this item
(0 votes)
Även om branschen för träning och hälsa är relativt liten agerar vi i en ”people business”. Det innebär att behovet av att hitta rätt medarbetare till rätt position är en ständigt pågående utmaning. I en rekryteringsprocess ska man alltid lyfta fram vikten av att inte enbart låta…
Sida 1 av 15

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo