Rate this item
(0 votes)
Här är följer 12 tips som hjälper dig till en mer lönsam verksamhet. Tips 1: Skapa trovärdighet Idag köper vi bara något av de vi har förtroende för och förtroende är något som man förtjänar. Du säger att ditt gym kan hjälpa kunden att förverkliga drömmen om…
Rate this item
(0 votes)
I dagens digitala värld blir din hemsida det första intrycket som många nya intressenter får av din verksamhet. Vilket första intryck ger du egentligen? Ditt gym kan vara fyllt av kompetens och erbjuda ett fantastiskt bra utbud, men det räcker inte - allt måste också presenteras på…
Rate this item
(0 votes)
Har du någonsin fått höra "oj, jobbar du i gymbranschen - det måste vara tufft där är ju konkurrensen stenhård". Ja självklart finns det konkurrens men fortfarande är det bara ca 20% av den vuxna befolkningen som är beredda att betala för att utöva organiserad träning på…
Rate this item
(3 votes)
För att kunna sälja medlemskap måste du först få fram en intressent som vill lyssna på vad du har att säga. Det är detta som kallas marknadsföring, alla aktiviteter som skakar fram namn och kontaktuppgift på en potentiell kund som har ett grundintresse i att börja träna och komma…
Rate this item
(0 votes)
I denna väldigt tänkvärda artikel får du lära dig mer om hur en mix av mediakanaler ger dina marknadsföringsaktiviteter maximal effekt. Här får du insyn kring hur man kan skilja på Ägd media, Förtjänad media och Köpt media - intressant.   Artikeln är skriven av Sarah Chase…
Sida 1 av 9

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo