Rate this item
(0 votes)
Det kommersiella kriget fortsätter eftersom alla branscher vill nå nya potentiella kunder.  Det gäller att paketeras sig så attraktivt som möjligt för att få kundens uppmärksamhet, tid och pengar. Processen innefattar två steg -    1. Först måste du sätta ihop en produkt som kunder känner sig attraherade av.…
Rate this item
(0 votes)
Alla som jobbar med marknadsföring vet vikten av effektiv lead-generering. Men lika viktigt som att få in ett lead är att det faktiskt följs upp.  Ett lead är en person eller ett företag som på olika sätt visar sitt intresse för att veta mer om de tjänster…
Rate this item
(0 votes)
Grattis till dig som jobbar i gymbranschen, du skapar glädje och förlänger dina kunders liv - helt fantastikt.  Just nu pågår en hysteri med allt som berör covid-19 viruset. Detta virus beskrivs som en ”avancerad influensa” och har lyckats att lamslå i princip en hel värld. Nu…
Rate this item
(0 votes)
I dagens samhälle är vi alltid uppkopplade och har tillgång till oändligt med information. Dina kunder kan därför själva söka information och bilda sig en uppfattning om din verksamhet. Din målgrupp interagerar digitalt med ditt gym på många olika sätt, via en mängd olika kanaler på olika tidpunkter…
Rate this item
(0 votes)
Fynd, extrapris, kampanj, pris just nu, rea - vi lever i en kultur där vi hela tiden jagar efter ett erbjudande. Ordet ”rea” finns på allas läppar och det är ”wheeling och dealing” som pågår överallt i samhället.  Olika typer av erbjudande ser vi varje dag i…
Sida 1 av 10

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo

© 2020 GymBusiness All Rights Reserved. Designed By Aitellit AB