Rate this item
(0 votes)
Är du duktigt på att sätta samman en webbtext som fångar läsarens uppmärksamhet? Mycket av all vår kommunikation flyttar ut på olika webbplatser, så även för oss som jobbar i gymbranschen. Det blir därför väldigt viktigt att kunna uttrycka sig korrekt på nätet. Organisationen .SE har gjort…
Rate this item
(0 votes)
Att anordna ett Öppet Hus är något som varit vanligt i gymbranschen sen 1990-talet. Baktanken är att försöka få de som är "nyfikna på gym" att komma på ett besök. Av olika anledningar är det ytterst få av de som verkligen behöver träna på gym som faktiskt…
Rate this item
(0 votes)
Vill man driva framgångsrika gym måste man vara duktig på marknadsföring. En formula som länge funnits med för att skapa säljande reklam är AIDA. Nu är det dags att ta denna formula till en ny nivå. Vill du sälja mer tjänster har du säkert hört talas om att…
Rate this item
(1 Vote)
I en värld där vi dagligen blir exponerade för tusentals olika budskap gäller det att sticka ut. Ska du överhuvudtaget få någon reaktion gäller det att ha en rubrik som skapar uppmärksamhet. Därav denna artikels rubrik - ”Fler helnakna män på gymmet”. Förhoppningsvis fick jag din attention…
Rate this item
(1 Vote)
Har du läst rapporten om Svenskens beteende på internet? Här finns bra fakta som ger dig en bra indikation på vilka områden du ska fokusera på. All aktivitet och möjligheter som internet erbjuder påverkar gymbranschen lika mycket som vilken annan bransch som helst. Möjligheterna är oändliga vilket…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo