Rate this item
(0 votes)
När det gäller att kommunicera med befintliga och potentiella medlemmar har du en mängd olika kanaler att välja på. Det kan vara sociala medier, e-post, blogg, sms, postutskick mm. Även om e-post kan verka som det mindre sexiga valet är det fortfarande den mest effektiva metoden att…
Rate this item
(0 votes)
Experter menar att hela 8 av 10 börjar sitt köp på Google för att skapa sin egen uppfattning istället för att lägga en massa tid på att träffa en säljare. I samband med detta hoppas många gym att nya intressenter ska surfa in på gymmets hemsida och…
Rate this item
(0 votes)
Svenskarna lägger lite drygt en timme om dagen på sociala medier, enligt rapporten Svenskarna och sociala medier 2016. Jajja har här satt samman en summering av rapporten. Social medier är det smör och bröd som internet består av. Hela 77 procent använder sociala medier och 58 procent…
Rate this item
(0 votes)
När du formar ditt gyms drömkund är det lätt att sätta fokus på saker som geografisk placering, ålder, kön och inkomst. Utifrån dessa demografiska fakta vet du mer om hur du ska forma ditt gyms design, utbud och vem du ska rikta din marknadsföring och kommunikation till.…
Rate this item
(0 votes)
När du strukturerar upp din marknadsplan för kommande period ska du se det som ett stöd till din försäljning. För marknadsföringen har som uppgift att skapa intressenter och sen ska ditt säljsystem se till att intressenten omvandlas till en fullt betalande kund. Framgångsrik marknadsföring är inte en…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo