Rate this item
(0 votes)
I tider av massiv content marketing och storytelling gäller det att få Facebook-besökarna att bli nyfikna på just ert koncept. Facebook-användarna vill få en historia berättad för sig.  De vill veta mer om ert företag än vad endast text eller en enstaka bild kan berätta. Ett effektivt…
Rate this item
(0 votes)
Facebook är ett fantastiskt verktyg som kan vara till mycket nytta. Men allt är kanske inte lika bra som man tror. Här är en krönika från Jajja - experter på att marknadsföra sig på internet.. Drömmen om internet som en jämlik plats för diskussion är död. Att…
Rate this item
(0 votes)
När ett gym analyserar "hur många av våra medlemmar är 60 år eller äldre" brukar siffror på mellan 3 - 10 % visa sig. Varför är denna siffra så låg, vad har gymbranchen emot den lite äldre målgruppen? Idag finns det drygt 2 000 000 pensionärer i…
Rate this item
(0 votes)
Peter Gregorics från företaget sajts.se ger här några expertråd på hur du kan sprida "go’a vibbar" med bilder i sociala medier... ​En bild säger mer än 1 000 ord – ett talesätt som i allra högsta grad gäller även inom sociala medier. Som exempel kan nämnas att…
Rate this item
(0 votes)
En viktig regel i affärsvärlden är att - "nothing lasts forever". Oavsett hur framgångsrik din gymverksamhet kan vara idag är där ingen garanti för en fortsatt lyckosam morgondag. ​Evolution är oundvikligt. Om ditt företag fungerar på samma sätt i dag som det gjorde när du startade är…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo