Rate this item
(0 votes)
Peter Gregorics från företaget sajts.se ger här några expertråd på hur du kan sprida "go’a vibbar" med bilder i sociala medier... ​En bild säger mer än 1 000 ord – ett talesätt som i allra högsta grad gäller även inom sociala medier. Som exempel kan nämnas att…
Rate this item
(0 votes)
En viktig regel i affärsvärlden är att - "nothing lasts forever". Oavsett hur framgångsrik din gymverksamhet kan vara idag är där ingen garanti för en fortsatt lyckosam morgondag. ​Evolution är oundvikligt. Om ditt företag fungerar på samma sätt i dag som det gjorde när du startade är…
Rate this item
(0 votes)
Har du någonsin fått höra "oj, jobbar du i gymbranschen - det måste vara tufft där är ju konkurrensen stenhård". ​Ja självklart finns det konkurrens men fortfarande är det bara ca 18% av befolkningen som är beredda att betala för att utöva organiserad träning på gym. Så…
Rate this item
(0 votes)
Facebook och annan social media i all ära men det klassiska e-post meddelandet har mycket power.​ I Sverige använder hela 96% e-post att jämföras med sociala medier som används av 75 %. Och e-post användandet ökar ständigt med en prognos att det 2017 skall finnas otroliga 4,3…
Rate this item
(0 votes)
Annika Kristiansson på företaget Apsis ger oss sina tankar kring ett viktigt område. Content Marketing är en perfekt arbetsmetod för oss i gymbranschen. ​Det talas mer och mer om content marketing och om hur det kommer att ersätta mer traditionella marknadsföringsmetoder. Men vad är content marketing? Och…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo