Rate this item
(0 votes)
En viktig regel i affärsvärlden är att - "nothing lasts forever". Oavsett hur framgångsrik din gymverksamhet kan vara idag är där ingen garanti för en fortsatt lyckosam morgondag. ​Evolution är oundvikligt. Om ditt företag fungerar på samma sätt i dag som det gjorde när du startade är…
Rate this item
(0 votes)
Annika Kristiansson på företaget Apsis ger oss sina tankar kring ett viktigt område. Content Marketing är en perfekt arbetsmetod för oss i gymbranschen. ​Det talas mer och mer om content marketing och om hur det kommer att ersätta mer traditionella marknadsföringsmetoder. Men vad är content marketing? Och…
Rate this item
(0 votes)
För att kunna sälja medlemskap måste du först få tag på en intressent därav begreppet marknadsföring. Viktigt att poängtera att marknadsföringens roll är INTE ATT SÄLJA utan att genom en mix av marknadsföringsaktiviteter få fram namn och kontaktuppgifter på presumtiva medlemmar. När väl detta är gjort börjar…
Rate this item
(0 votes)
Det finns många utmaningar i gymbranschen men en av de allra största är att nå ut med sina budskap. Undersökningar visar att Sverige är just nu på 7:e plats i världen där det spenderas mest pengar på reklam per invånare. I detta bombardemang av kommersiella budskap blir…
Rate this item
(1 Vote)
Det kommersiella kriget fortsätter. Alla branscher vill nå nya potentiella kunder. Det gäller att paketeras sig så attraktivt som möjligt för att få kundens uppmärksamhet, tid och pengar. Processen innefattar två steg - först måste du sätta ihop en produkt som kunder känner sig attraherade av och…

Våra partners

Om oss

Om oss
GymBusiness.se är Sveriges ledande B2B plattform för dig som vill driva ett framgångsrikt gym

gymb logo